Wzmocnienie poznawcze

Strona główna » Rozmaitości » Minął rok – powrót po dłuższej przerwie

Minął rok – powrót po dłuższej przerwie

Internet, a raczej serwisy internetowy, to prawdziwe „rozszerzacze umysłu”. Szczególnie jest to widoczne jeśli chodzi o przypominanie sobie pewnych zdarzeń. Zdaje się, że nikt normalny nie zwracałby zbytniej uwagi kiedy dokładnie założył bloga. Jednak prosty algorytm jest tu wstanie wyświetlić komunikat, że dziś jest rocznica założenia tego bloga i to dobry dzień do świętowania i do napisania czegoś na nim. Także świętuję to wpisem.

Minął rok, zaowocowało to 30 wpisami, które to bardzo mi pomogły w mojej pracy naukowej. Ostatnie kilka miesięcy, trochę odpuściłem regularne pisanie. Ten czas poświeciłem na opracowywanie doktoratu, częściowo badań, również dużą część czasu poświęciłem na pisanie artykułów i wyjazd konferencyjny (o którym być może w jakimś kolejnym wpisie), choć najwięcej czasu poświęciłem na odpoczynek i refleksje nad życiem/byciem wzmocnionym i niewzmocnionym. Teraz jednak na nowo trzeba zebrać siły i mobilizację by ostatecznie sfinalizować doktorat i być może rozpocząć nowe projekty … myślę, że blog będzie w dalszym ciągu świetnym narzędziem wspomagającym moją pracę.

A więc wszystkiego dobrego z okazji tej pierwszej rocznicy 🙂


Dodaj komentarz